Home Fortumbloggen Kåret til best på kundeservice - 2 av 3 pallplasser

Vi har blitt kåret til "Best på kundeservice" for strømbransjen under Kundeservicedagene. Over 20 000 Norske strømkunder har talt og den beste kundeservicen får du av rådgiverne hos Fortum.

Kåringen fra Norsk Kundeserviceindeks (KSIndeks) er en fantastisk anerkjennelse av innsatsen til Fortums kundeservice! Under kåringen mottok vi to av tre topp-plasseringer: Fortum Strøm ble kåret til topp 3 i bransjen for andre året på rad, og NorgesEnergi ble årets bransjevinner. 

De prisbelønte rådgiverne som tidligere bisto NorgesEnergi-kundene, har nå blitt en del av Fortums kundeserviceteam og jobber nå sammen for levere den beste opplevelsen for kundene. Våre mål fremover er å jobbe med raskere svartid og enda høyere kvalitet.

Vårt fokus for å gi deg god kundeservice:

  • Rask problemløsning: Du får raskt hjelp med spørsmål om fakturaer, strømavtaler eller tekniske problemer, slik at du kan bruke tiden din på viktigere ting.
  • Strømeksperter: Våre rådgivere har god kunnskap om strøm og energiløsninger, så du kan være trygg på at du får den beste hjelpen.
  • Løsningsorienterte kundebehandlere: Vi fokuserer på å finne løsninger som fungerer for deg, uansett hva problemet måtte være.
  • Tilgang til digitale tjenester: Enkle, smarte og brukervennlige løsninger som gjør det lett for deg å administrere strømavtalen din, betale regninger og få oversikt over strømpriser og strømforbruk. Les mer om Fortum-appen her. 


Og vi er faktisk best på dette: Ikke bare sier vi det – vi har blitt kåret til bransjens beste på kundeservice, noe som viser at vi virkelig leverer god kundeservice!

 

Mann som ringer kundeservice

NorgesEnergi og Fortum  forener krefter

NorgesEnergi og Fortum har vært del av samme konsern siden 2017 og fusjonerte i mai til ett Fortum-selskap. Ved å samle kompetanse og tjenester under en merkevare, kan vi sammen skape enda bedre opplevelser og fordeler for våre kunder. 

Les også: NorgesEnergi har nå blitt Fortum

— Dette er en flott anerkjennelse fra kundene våre og gir oss stor motivasjon til å fortsette arbeidet med å skape gode kundeopplevelser i fremtiden. Slike anerkjennelser er noe man løpende må gjøre seg fortjent til, og vi har engasjerte medarbeidere som står på hver eneste dag for å gi den servicen som kundene forventer. Å finne en løsning på årsaken til at kunden kontakter oss er den viktigste oppgaven våre kunderådgivere har, sier Jeanette Bråthen (Team Manager Customer Service).

Bilde fra kundeservicedagene

På bildet: Jeanette Bråthen (Team Manager Customer Service), Rebaz Fallahi (Customer Experience Specialist) og Silje Abrahamsen fra LeadDesk. De mottok prisen for Norges Beste Kundeservice: Strøm under Kundeservicedagene.

Abonner på bloggen

Få månedlig inspirasjon og tips for boligstrøm, lading av elbil og bærekraftig energi
Tilbake til bloggen